Imorgon gäller det..

pirr..pirr imorgon ska jag ha värsta föredraget om min kommun på universitetet.. nej, det är väl att överdriva, men det är en examinationsuppgift och jag är lite nervig..samtidigt som jag tänker att det går som det går. Går det åt h*vete så gör det det. Har gjort en powerpoint-presentation för att kunna redovisa smidigare (eller ok, för att jag ska slippa allas blickar mot mitt ansikte..).

Nåjo, vi höres! (Håll tummarna för mig om du läser det här, så är du bussig!)

Nattinatti!

image50

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas det gick bra! :-)
Vilken artig och rar liten dam! :-)
Välkommen in hos mig i helgen och tävla - fritt fram att välja vinst. Trevlig helg!

2008-05-16 @ 15:35:39
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Anna

Tummarna hölls, men jag vill veta vad som hände???KRAMAR

2008-05-16 @ 23:37:49
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0