Kalasdag och festivalkväll..

som så många andra ska jag titta på Charlotte ikväll.. Hade ju varit roligt om hon vinner - men jag tvivlar. Jag kan inte säga att jag är så förtjust i "Hero" heller.. men däremot den skäggige fransmannens låt! Sebastién Tellier med sin "Divine" .. den är ju jättebra och inte heller direkt en väntad schlagerlåt. Jag tror inte att han vinner, låten är nog alltför smal..men det ska bli kul att se honom uppträda :O)!

Idag har barnen och jag varit hos Malin och firat hennes 28-årsdag, som var igår. Av Jenni med familj och oss fick hon sådana här apmuggar:

image57

Hon blev glad ;O). De var lite roliga och speciella i formen - ovala, säkert mysiga att dricka kaffe ur! Det får jag nog testa nästa gång jag hälsar på ;o)!

Är det nån förresten som vet var jag kan få tag på en sådan här sandlåda? Enda stället jag har hittat är Coop Bygg i Borås, Coop bygg i Kållered och Bäckebol har inte dessa.. nog för att jag ska till Borås på onsdag, men det är ingen som vet ett annat ställe som säljer den här sexkantiga modellen, nära Varberg eller Göteborg?

image58
Alltså, alla sandlådor vi varit och tittat på har varit riktigt epiga! De har legat i en stor hög, med plankorna huller om buller..och de som haft gångjärn har rostat..

En annan kul grej..jag har blivit TUPP-försäljare..eller konsulent som det så fint heter! Så är du intresserad av att beställa grejer eller ha ett party, hör av dig! Jag kan plocka fram de veckor som är extra gynnsamma för dig, där du som värdinna kan få t.ex. en festbox för att förvara tårtan i (en jättesmart box med plats för två isklampar, så tårtan håller sig kyld under varma sommardagar), eller vad sägs om 450 kronor för att handla ur Tupperwares hela sortiment? Det är bara att skriva en kommentar eller ett mail (även om du bara vill beställa en katalog av mig ;o)).

image59
Nä, nu har det börjat på tv´n..ha en bra lördagskväll, vad ni än gör! :O)

Kommentarer
Postat av: Malin

Yes! Aj lööööööööööved kaffekopparna, har redan invigt en av dem. Dessutom har jag sms röstat på sebastién. Ha det bäst, så ses vi på fredag.
Kramars

2008-05-24 @ 23:46:05
Postat av: Charlotte

Grattis - du vann ett av priserna i min tävling på charlotte.nu. Maila din
adress till mig på [email protected] så skickar jag vinsten med posten!

2008-05-26 @ 13:48:35
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Junitjej

Kul att du också blev en av vinnarna här: http://www.charlotte.nu/?p=378#respond

2008-05-26 @ 15:18:39
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0