Segt med uppdateringar..

ja, jag vet. Nu är iallafall största delen av skolarbetet inskickat, ska bara finputsa på mitt muntliga..  och nu, när jag suttit med det här precis hela helgen (jag har sett det underbara vädret mest genom fönstret, tyvärr..) och äntligen är klar, så trodde jag att jag skulle sväva omkring. Men nej, jag ligger här i soffan och det är precis så jag orkar skriva ett inlägg.. det värker fruktansvärt i mina ben och halsen gör ont. Nu, efter en Voltaren känns det bättre, men måste hoppa i säng efter ett glas echinaforce..jag ska inte bli sjuk!

Jaja..strax sängen och en god natts sömn, här kommer lite bilder från nya toaletten iallafall! :o). Jag är nöjd  hittills och jag tror det kommer att bli ett skitsnyggt slutresultat!!

kram från mig.

image41


image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0