Headern är tillbaka..

.. men blogginspirationen är inte så stor. Det har inte hänt så stora skillnader sen sist..

Jag varit hemma och VABat idag och igår med febrig Elias, hans sänka var väldigt hög , fick vi veta vid bvc-besöket igår, så vi fick åka vidare till Skene. Men där hittade de inte orsaken..så vi avvaktar och kollar "febern" med jämna mellanrum. Idag har han dock varit feberfri och pigg, så förhoppningsvis är det på väg åt rätt håll!

Annars jobbar jag vidare på ätandet.. jag försöker äta nyttigare och har börjat skriva matdagbok..främst för att jag ska kunna få inspiration i framtiden.. ofta är det så att jag glömmer bort vad jag ätit under mina nyttigare perioder, så det känns svårt att hoppa in på rätt spår igen om jag spårar ur..

Skolarbetet tar också en hel del tid nu..både fysiskt och psykiskt.

Och Tupperware.. på torsdag ska jag hämta ut en STOR beställning produkter, sedan kommer det nog att lugna ner sig med beställningar.

Ta tillvara dagen!
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Kardemomme

Det var noen gullkorn av noen ord!!

Det stemmer jo at alt ordner seg til slutt! Viktig å tenke på når verden går en i mot! Ha en fin kveld!

Klem fra Kardemomme :)

2008-10-01 @ 20:01:26
URL: http://husetvedbekken.bloggagratis.se
Postat av: Charlotte

Tävling hos mig igen - ta chansen och vinn en härligare höst. Trevlig helg!

2008-10-03 @ 15:11:39
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0