Jag ska wiifitta mig!

Jonas har köpt Nintendo Wii och till min stora glädje köpte han också Wii Fit (han blev nog påverkad av att jag så gärna ville ha en sådan). Så nu är vi här hemma i byn och spelar. Janne och Jonas spelar mest tennis, bowling och pangpangspel. Men jag, jag har gjort en profil på Wii Fit och har tränat step up, yoga och backhoppning blandannat (Ok, Janne har också gjort sig en profil, men han tar nog det inte lika seriöst som mig..).



Igår tränade jag drygt tjugo minuter och idag har jag hittills tränat 26 och fler minuter ska det bli!.. hoppas det är lika kul länge! Det som är roligt är att ju mer du tränar, desto fler aktiviteter låses upp - så än så länge finns det många aktiviteter jag inte prövat.

Kommentarer
Postat av: Malin

WIIIIHOOOOOOOOOO! Ja, wii har till och med jag funderat på att köpa. Spelade lite på fritidsgården i helgen. ha, ha wiifitta!. Det var ett roligt ord. Okej vi syns när du kommer tebaks från härliga parakka.

Kramars

2008-09-04 @ 21:53:39
Postat av: Charlotte

Visst är det kul, vi har också en hemmma.

Hjärtligt välkommen in hos mig på charlotte.nu och tävla om hjärtan. Trevlig helg!

2008-09-05 @ 16:06:57
URL: http://www.charlotte nu
Postat av: Anette

Barnen ska få Nintendo Wii i julklapp och Wii Fit låter som något bra för HEEELA familjen! Ni ska jag kika vidare på bloggar och kanske blir jag insprerad av att starta en egen! :-)

2008-11-14 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0