Peppad!

Idag är en svackdag för mig, mycket känns jobbigt.. blää.. men, jag ska inte sitta här och blääa, det blir ju inte så mycket bättre av det..

Nä, jag ska berätta om en sak som går bra nu iallafall! I några dagar har jag hållt mig på mattan med GI/LCHF-mat. Jag har alltså minskat drastiskt på kolhydraterna. Nu tänker jag verkligen ta det dag för dag..ingen vikthysteri här inte..bara god, nyttigt mat som jag mår bra av! Jag har inte sett någon skillnad på vågen än, men det kommer när det kommer..

Jag har blivit otroligt peppad av boken jag läser just nu:



Anna skriver otroligt levande, det är en energikick att läsa den här boken!! Fina bilder, massor med pepp och inspiration, så den rekommenderar jag verkligen!
Kika in på Annas blogg!

KRAM
till
alla!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt! Tack så hemskt mycket! :D

Postat av: Lisa Persson

Ja jag ska också köpa denna bok och kolla in den.

MVH LISA PERSSON

2008-09-25 @ 11:06:38
URL: http://unikajag.se
Postat av: sunny

Johanna... I didn't know how to email you. I am in the U.S. and saw your comment on the Chez Larsson blog about swapping. I'm interested. You could email me at [email protected]

2008-10-04 @ 14:57:48
URL: http://sunnysblog.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0