Härlig dag!

Jag fortsätter med mysandet i Norrland.

Efter en skön sovmorgon åt jag en god påskfrukost tillsammans med familjen. På förmiddagen gjorde jag inte många knop. Efter att ha fixat lunch till grabbarna och sedan varit och handlat, så åkte vi tillsammans med ett gäng släktingar till fiskecampen. I campen stannade vi några timmar; grillade korv, pratade, solade och hade det gött. Nu på kvällen har jag varit riktigt trött.. men jag orkade få med mig hela kärleksfilmen som visades i TV4. En sådan där förutsägbar film, men vilken perfekt underhållning för en kväll som denna. Jag har också hunnit med att basta - riktigt hett, med en kall öl vid min sida ;O). Njutning på hög nivå..

Hoppas ni har det bra!

Kram!



En av stugorna i campen



Utsikt, isen har sina svaga punkter



Goa busungar i snön



Tiponi, Hjalmar och Hillevi hängde också med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0