Äntligen!

Nu har jag äntligen kommit igång igen efter två veckors hängighet..blää, när jag var inne i det kändes det som om det aldrig skulle ta slut, men nu har piggheten kommit! Det att solen har kikat fram idag har nog gjort sitt till också.

Vi har nyss kommit in efter att ha varit ute och grejat och lekt. Ett litet, knappt synligt, snötäcke ligger kvar efter nattens snöande. Inne är det riktigt fräscht och fint, sedan vi gjorde en rejäl städning igår - det var verkligen välbehövligt, huset var en riktig svinstia. När jag legat sjuk har jag inte orkat bry mig - bara jag kunnat läga mig i soffan och dra täcket över mig, så har jag varit nöjd. Ojdå - där ser man, nu har det börjat att snöa rejält här :O), kanske vi får lite snö som kan lägga sig ett par dagar.

Annars då? Vi har sambott i huset den här veckan och haft lägenheten som en exklusiv reträttplats (som någon sa ;O)). Det har varit en bra vecka, jag har fått ta det lugnt när jag inte varit i form, sedan har det blivit en del filmtittande och ätande av god mat. Nu börjar min lägenhetsvecka och jag måste medge att det känns segt att ta steget till lägenheten, fast jag tror det blir bra när jag väl kommer dit.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0