Seg deg..

nej, nu är jag så negativ och tråkig, så jag får nog återkomma längre fram med ett positivare inlägg..
Jag inser att jag måste börja göra mer saker i mitt liv, bara för min skull och inte för någon annans..annars går jag under! Jag har varit sjuk i två omgångar nu - först influensa med pajad mage i nära två veckor och sedan jobbade jag några dagar innan jag fick magsjuka.

Elias har också varit helt ur form igen, Janne var på sjukhuset med honom igår, men de hittar inget. Om två veckor ska vi träffa läkaren för samtal om hur vi ska gå vidare.. jag hoppas att vi får något svar på varför det håller på så här.

Annars? Jo, jag försöker rycka upp mig. Har pluggat bra de här dagarna :O). I eftermiddag ska barnen och jag ta en promenad till sjön, medan exet lagar middag till oss (jo, vi bor fortfarande ihop vissa dagar). Det snöar och jag hoppas att snön kan lägga sig några dagar..

Utlottning

För att göra någonting kul har jag bestämt mig för att lotta ut ett presentkort på film och böcker till ett värde av 299 kronor :O). Det är en värdecheck på 199 kronor på LOVEfilm och 100 kronor på Adlibris - det kan väl pigga upp i vintermörkret? Presentkortet gäller endast för de som inte provat Lovefilm förr och endast i Sverige. Vad du behöver göra? Skriva en liten kråka i kommentarfältet om vem du är och hur du hittat till min blogg.. Fram t.o.m 1 mars kan du kommentera, sedan drar jag en vinnare :O).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0