Förrådsrensning!

Hej hopp!

Nu har jag börjat riva i mitt pysselförråd.. jag gillar ju grejerna, men tiden till att hålla på med dem finns helt enkelt inte, så nu ska här säljas! Lite andra grejer har jag också lyckats lägga ut.

Grejerna ligger uppe på Tradera och för dig som läser min blogg så får du en extra liten "treat"; jag bjuder på halva frakten! :O)
Här är länken: Apollonia80 och här nedan kan du se lite exempel på vad jag säljer:



Sittande Tilda/ängel


Sifferstämplar


Tilda med tårta


Öljettverktyg


Vinset från Tupperware


Kommentarer
Postat av: Kardemomme

Heisann Johanna :)God ide å selge ting på nettet!

Innimellom hoper det seg opp med ting man ikke behøver..Jeg har en stor vedbod full av ting som skal gies bort på neste loppemarked..

Jeg går jo mye på loppemarked og innimellom blir det noen impulskjøp som går rett i boden ;)

Ha en fin helg! Hilsen Kardemomm :)

2009-01-24 @ 10:35:21
URL: http://husetvedbekken.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0