Lördag idag..

jag sitter i lägenheten, tv4 morgonnyheterna är på, laptopen i knät och Spotify strömmar ur högtalarna.. det märks att jag inte vill ha det tyst kring mig just nu.

Förra helgen var Jenni och jag till Köpenhamn och det var en härlig resa, som förstås gick alldeles för fort! Veckan som gått har varit bra, de tre första dagarna bodde jag kvar i huset. Jag hjälpte Janne lite då han har haft mycket på jobbet, Köpenhamnsresan var på min "barnhelg", så vi byter lite mellan varandra. Det är så skönt att vi hjälps åt och att det går smidigt! 

På skolan har jag en sista inlämningsuppgift att göra och en sista samling innan det är sommarlov..tiden går fort!

Det händer fortfarande mycket på jobbet och mest troligt kommer det att bli omstruktureringar inför hösten - något som jag ser som positivt! Det är nog bra för oss alla att få lite nya, friska arbetsuppgifter.

Jag dejtar så smått och det är roligt, så uppiggande! :D

Men får ju säga att det finns många som verkar vara "rötägg" på dejtingsidan jag är med i, är försiktig med vem jag dejtar irl..det får vara mycket mailande först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0