:O)

Hej på er!

Det blir lite uppehåll mellan gångerna..men jag försöker hålla bloggen helt kravlös.. den ska inte vara "pain int the ass", nej, jag vill att den ska vara lustfylld att skriva!
Vad händer i mitt liv nu?
Korta sammanfattningar..

Familjen: Barnen mår bra nu, Elias hade halsfluss för drygt en vecka sedan, han har också fått pollenallergi..men, som läkaren uttryckte det "Elias har bara otur". Den diagnosen som låg närmast till hand för Elias symtom är "periodisk feber", men den kunde läkaren utesluta eftersom symtomen ändå skiljer sig mycket från gång till gång. Igår hade vi treårskalas för Elias, med Jannes sida av släkten. Det var mysigt att träffa alla igen. Lite speciellt mysigt att träffa min "ex-svägerska" igen, vi hade mycket att ta igen! Noah är ju också en stor kille, han diskuterar med oss och kommer fram till nya slutsatser! Med Janne och mig är det bra, varannan-vecka boendet flyter på som en dans.

Jobbet: På min arbetsplats, som på så många andra, kommer det att hända stora förändringar nu framöver. Mitt arbete kommer nog att förändras en hel del framåt hösten. Det känns spännande!

Studierna: Jag hade samlingsdagar på Universitetet i veckan, bland annat med muntlig examination. Den gick bra och nu är det bara en träff till innan det är halvtid! Tänk vad fort det går!

Datingen: Tja, hihi, en ny rubrik. Jag börjar så smått ta steget till att släppa in någon ny i mitt liv.

Rensning: Jag rensar ur här hemma, lägger upp nya Tradera-auktioner varje dag nu, kika gärna in HÄR!

Övrigt: Tack för era kommentarer! Katrine, jag vill höra mer från dig! Vad roligt att höra från någon som har liknande förutsättningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0