Fredagsledig

En körig vecka leder mot sitt slut. Nu är jag i en jobbig svacka. Jag har fått lite jobbiga besked, men det är bara att bita ihop och kämpa på. Idag ska jag iallafall försöka få lägenheten i ordning för att man ska kunna bo där och ha det ok. Jonas är ju här nu, så jag kommer att få hjälp av honom, vilket är skönt!

Ikväll blir det fredagsmys med god mat, dricka och kanske lite wii-spelande.. för min alltför snälla bror har gett mig ett helt paket med nintendo wii och tillbehör! Så nu är det dags att fortsätta med det här! Och inte nog med det..en iPhone har jag också fått :D. Tekniknörden i Johanna är lycklig ;O).

Näpp, nu är det dags för frukost och att sparka igång dagen. Vi ska hinna med städning, lägenhetsgrejsande, bakning, matlagning och busning!

kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en underbar fredag juh! Kul med en massa nya saker. Jag vill oxå ha Wii Fit. :)



Kramar

2008-12-12 @ 12:07:09
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0